.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار فرماندهی ناجا با آیت الله طبرسی
استان مازندران به دلیل امن بودن خطر بیشتری آن را تهدید می کند که این موضوع نیازمند یک نگاه ویژه فرماندهی انتظامی کشور به استان است...
دیدار فرماندهی ناجا  با آیت الله طبرسی

فرمانده نیروی انتظامی کشور روز گذشته با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران دیدار کرد.

به گزارش شمال نیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، روز گذشته با حضور در دفتر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، با وی دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، دراین دیدار، مازندران را استان امنی معرفی کرد و گفت: این امنیت به دلیل ولایت مداری مردم مازندران است.

امام جمعه ساری با بیان این که نیروی انتظامی مازندران نیز با درایت و اقتدار کامل به وظیفه خود که همان برقراری نظم و امنیت است، عمل می کند، تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل این درایت نیروی انتظامی و نیز ولایت مداری مردم این منطقه، امنیت در استان برقرار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان این که این امنیت موجود در استان نباید موجب غفلت نیروی انتظامی کشور از استان مازندران شود، تصریح کرد: مازندران به دلیل امن بودن خطر بیشتری آن را تهدید می کند که این موضوع نیازمند یک نگاه ویژه فرماندهی انتظامی کشور به استان است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، نیز در این دیدارضمن تقدیر و تشکراز حمایت آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران از برنامه های نیروی انتظامی استان گفت: حمایت امام جمعه ساری از نیروی انتظامی موجب اقتدار این نیرو شده است.

وی ادامه داد: حمایت های نماینده ولی فقیه درمازندران از کارکنان نیروی انتظامی موجب نشاط و تقویت اعتماد به نفس در کارکنان این نیرو شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.